Tvorba webu

  • Doba realizace 2-3 týdny
  • Redakční systém WordPress
  • Grafické úpravy šablony
  • Vložení a formátování obsahu
  • Nastavení administrace
  • Nastavení webhostingu
  • Novinky, blog, fotogaleri, reference
  • Kontaktní formulář
  • Nastavení google analytics
  • Analýza klíčových slov

Responzivní web design 

Jedná se o způsob stylování HTML dokumentu, které zaručí, že zobrazení stránky bude optimalizováno pro všechny druhy nejrůznějších zařízení (mobily, notebooky, netbooky, tablety atd.). Především díky vlastnosti Media Queries, která je zahrnuta ve specifikaci CSS3, lze rozpoznat vlastnosti zařízení, na kterém je stránka prohlížena a přizpůsobit tak samotnou stránku a její obsah.

Nastavení SEO prvků

SEO je v informatice označení metodiky vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Dílčí strategie SEO zahrnují kromě zlepšení postavení webových stránek ve výsledcích vyhledávání také odstranění technických nedostatků bránicích v prohlížení webové prezentace vyhledávacím robotům a uživatelům internetu a zvyšování konverzního poměru stránek.

Založení účtů na sociálních sítích

Sociální sítě fungují na internetu jako hlavní komunikační kanál, a tvoří proto nedílnou součást firemního PR. Lidé na sociálních sítích hledají informace, hodnotí, sledují své oblíbené značky a sdílejí své názory i pocity. Využijte sociální sítě ve svůj prospěch a vybudujte si lidské, přátelské a především loajální vztahy se svými zákazníky.

Placená propagace příspěvků

Postaráme se za vás o organickou i placenou komunikaci vaší značky na všech populárních sociálních sítích (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, YouTube nebo LinkedIn). Pomůžeme vám rozšířit povědomí o vaší firmě, získat nové zákazníky, budovat s nimi pevné vztahy a v konečném důsledku plnit vaše obchodní cíle.

Publikace PR článků

Public relations jsou techniky a nástroje, pomocí kterých instituce nebo firmabuduje a udržuje vztahy se svým okolím a s veřejností, nahlíží její postoje a snaží se je ovlivňovat. Jedná se o dlouhodobou cílevědomou činnost, která by měla mimo jiné zajišťovat poskytování informací veřejnosti a zároveň získávání zpětné vazby a dalších informací od veřejnosti. Důležitým aspektem PR je obousměrnost komunikace, kterou zajišťují (například na rozdíl od reklamy). PR jsou důležitou složkou sociální komunikace a kontroly.

Vytvoření grafických návrhů

Naši grafici vytvoří vše potřebné pro vaši reklamní kampaň.

  • Reklamy na internet
  • Logo
  • Plakáty
  • Reklamní letáky


Pokud máte dotazy, nebo si chcete balíček objednat, neváhejte nás kontaktovat: info@tzmarketing.cz


google-site-verification: google6f7ce3361448bca5.html
Facebook
Facebook
Instagram